Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutised ohualad 23.jaanuar - EED2502, EED2503
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Mariliis Õun <[email-masked]>, "'Lauri Jaakson'" <[email-masked]>, "AMC" <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jan 2025 12:52:19 +0200

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Lauri Jaakson <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 14, 2025 12:20 PM
To: [email-masked]; AMC <[email-masked]>
Cc: Mariliis Õun <[email-masked]>; Diana Krotova
<[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutised ohualad 23.jaanuar - EED2502,
EED2503

Kooskõlastatud.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, January 14, 2025 11:07 AM
To: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Mariliis Õun <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutised ohualad 23.jaanuar - EED2502,
EED2503

Tere

Suur tänu!

Lisasin designaatorid ja saadan kooskõlastamiseks notam-taotlused.

Parimat

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

+372 511 4803

 <https://www.rkik.ee/>

From: Lauri Jaakson <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Tuesday, January 14, 2025 8:13 AM
To: RKIK HarTP Aeroteave <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Mariliis Õun <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutine ohuala 23.jaanuar

Tere

Antud alasid klass G õhuruumis on küll võimalik kooskõlastada.

Designaatorid:

                Keibu                   EED2502

                Piirsalu              EED2503

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 13, 2025 1:48 PM
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastamiseks ajutine ohuala 23.jaanuar

Tere

KV uurib, kas on võimalik kooskõlastada 23.jaanuariks kaks ajutist ohuala
(Keibu ja Piirsalu) valgustusrakettide kasutamiseks max kõrgusega
SFC-1100ft AMSL.

Aladel puuduvad designaatorid.

Tervitades

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

+372 511 4803

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.rkik.ee/>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.